Zdobyte w ciągu tygodnia wiadomości, dotyczące wyglądu i sposobu życia zwierząt egzotycznych, odzwierciedliliśmy w pracy plastycznej.
„Żółwiki” utrwalają dotychczas poznane słownictwo z języka angielskiego przy pomocy zabawy ‘Memory’ (lemon – cytryna, pepper – papryka, apple – jabłko, cheese – ser, eyes- oczy, ears – uszy, nose – nos, hair – włosy, sandwich – kanapka, mouth – usta ). Utrwa
„ Tygryski” na zajęciach języka angielskiego miały przyjemność śledzenia przygód dwóch dinozaurów – Hokusa i Lotusa. Nasz sala zamieniła się w kino CINEMA…. Super bajka „ The adventures of Hocus and Lotus”. Oglądanie bajki umiliło nam podjadanie popcornu. Do tej pory udało
W ramach tematyki “Zwierzęta dżungli i sawanny” dzieci poznają życie dzikich zwierząt. Ostatnio po wysłuchaniu ciekawostek na temat lwów wykonały pracę plastyczną “Pan Lew”. Dzieci miały możliwość wycinania, przyklejania, mierzenia, a na koniec wykazały się um
Kontynuując tematykę kompleksową- Budowle i ćwiczenia sprawności manualnej Lwiątka malowały różnorodnej wielkości kartony, z których tworzyliśmy domy. Sam proces tworzenia sprawił nam więcej radości niż efekt końcowy. Malowanie jest super!!!
W tym tygodniu rozmawiamy o zwierzętach z dżungli i sawanny. Lwy żyją na sawannie, gdzie jest pora sucha i deszczowa. Są mięsożerne i raczej leniwe. Dziś wykonaliśmy postać tego pięknego zwierzęcia z gotowych elementów. Oto efekty naszej pracy…
W minionym tygodniu, dzieci z grupy Żółwiki poznały treści z zakresu przestrzeni kosmicznej oraz postać Mikołaja Kopernika. Cała grupa z zaciekawieniem słuchała informacji o kosmosie i słynnym Polaku. Aktywny udział podczas zajęć pozwolił doskonalić wiele umiejętności. Na zakońc
Do zabawy mnóstwa siły,Żeby każdy dzień był miły,Pełen śmiechu i radości,Stu urodzinowych gości,Aut, klocków i pluszaków,Stu prezentów, stu buziaków. Życzą Panie wraz z kolegami i koleżankami z gr. Papużki!
Galeria zawiera wybrane zdjęcia z różnych aktywności podejmowanych przez dzieci w przedszkolu w lutym. Zdjęcia przedstawiają dzieci podczas różnych zajęć, zabaw, uroczystości, radosnych chwil… Chcę tą drogą jeszcze raz podziękować mamie Marysi za wywołanie wielkiej radości na
„Lwiątka” w lutym poznały słownictwo opisujące części twarzy: „a face”, „eyes”, „a nose”, „a mouth”, „the hair”. Wskazywały poszczególne części twarzy magicznym ołówkiem. Układały z obrazków „Wyprawki” twarz dziewczynki, chłopca i Boo. Układały „zabawn
„Pingwinki” w lutym poznały słownictwo opisujące części twarzy: „a face”, „eyes”, „a nose”, „a mouth”, „the hair”. Dzieci kolorowały i układały z różnych materiałów twarz dziewczynki, chłopca i Boo. Rozwijały wyobraźnię i kreatywność układając „zabawne,
Pingwinki uczestniczyły w zabawach walentynkowych. Kolorowe połówki serduszek pozwoliły odszukać kolegi do wspólnego tańca. Dzieci wykonały walentynki dla kochanych rodziców ozdabiając je różnymi technikami.
Pingwinki realizowały tematykę: baśnie,bajki i bajeczki wykonały głowę smoka, dzięki której dzieci mogły utrwalić prawidłowy tor oddechowy oraz wydłużyć fazę wydechową. Korzystając z pięknej pogody Pingwinki wybrały się również na spacer w pobliżu przedszkola.
„Słoniki” w lutym podejmowały zabawy własnymi „magicznymi rączkami”, przemienionymi w zabawne i figlarne kukiełki. Te środki dydaktyczne stwarzały okazję do podejmowania rozmów w języku obcym z koleżankami i kolegami, uczestnictwa w odtwarzaniu prostych mini scenek w mini teatrzyk
Podczas realizacji kręgu tematycznego o kosmosie 🛰 Panterki utrwalały wiedzę na temat Układu Słonecznego 🌎🌞🌝, słuchały piosenek związanych z tym tematem, poznały historię o “Ufoludku Mikrusku”🛸 doskonaląc umiejętność uważnego słuchania i kulturalnego dyskut