Inspiracją zajęć języka angielskiego nie były słynne “Cztery pory roku”Vivald’iego, lecz anglojezyczne piosenki podejmujące tą tematykę. Tym razem nie ograniczyliśmy się wyłącznie do śpiewu. Dodatkową umiejętnością, na którą kładliśmy nacisk była spostrzegawczość. Dzięki niej u dziecka wykształca się rejestracja bodźców, co pobudza pracę mózgu, tak ważna na każdym etapie rozwoju. Nasze przedszkolaki 
podeszły do zadania z zapałem i zaangażowaniem. Ich kreatywność jest godna podziwu 





Panterki 
poczuly wiosenna aurę budzącej się przyrody, śpiewając piosenkę pt.:”IT is spring”





Papużki 
tęskniące już za uśmiechniętym na niebie słoneczkiem wykonały piosenkę pt.”Summer”





Słoniki 
przypomniały nam i sobie dni pełne wielokolorowych barw jesiennych liści, śpiewając piosenkę pt.:” How many leaves?





Natomiast Pingwinki 
zobowiązane swoją nazwą grupy opowiedziały nam, śpiewając piosenkę pt.: Winter” 
o pięknych, zimowych dniach z padającym śniegiem. I wcale nie zrobiło nam się zimno









Kangurki 
podjęły się innego zadania. Piosenką pt:”Seasons” – pory roku


przypomniały i utwierdziły nas, że każda pora roku ma swój urok i czar.A to nie lada wyzwanie! Wszystkie grupy wykonały swój repertuar w sposób niesamowity i niezapomniany. Ich radość, temperament oraz niesamowita energia. Każde grupowe wykonanie zakończono ułożeniem nazwy danej pory roku z przygotowanych wcześniej elementów….przepiękne kolorowe kwiatki – WIOSNA S P R I N G; słoneczka LATO S U M M E R; liście – JESIEŃ A U T U M N; śnieżynki – ZIMA W I N T E R.






Zapraszamy do galerii.
- Grupa ‘Kangurki’ z napisami SPRING, SUMMER, AUTUMN, WINTER.
- Dzieci z grupy ‘Słoniki” przy napisie AUTUMN.
- Dzieci z grupy ‘Pingwinki” przy napisie WINTER.