PANTERKI I EMOCJE – UCZYMY SIĘ PRZEZ ZABAWĘ

Panterki poznają świat emocji – rozmawialiśmy o tym, jak się czujemy w różnych sytuacjach, uczyliśmy się je nazywać i dzielić się nimi z innymi. Podczas wspólnych zabaw dzieci próbowały naśladować miny wyrażające różne uczucia – radość, smutek, złość czy zdziwienie. To nie tylko świetna zabawa, ale i ważny krok w rozumieniu emocji i empatii. Były także zabawy z plasteliną, podczas których dzieci tworzyły portrety twarzy z różnymi minkami oraz usprawniały małą motorykę. Takie działania wspierają rozwój emocjonalny dzieci, uczą wyrażania uczuć i budują atmosferę zrozumienia i akceptacji w grupie.

Chłopiec i dziewczynka mają na rączkach pacynki przedstawiające różne emocje.

Dziewczynka wykleiła plasteliną radosną minkę na konturze dziewczynki.

Chłopiec i dziewczynka naśladują radosną minkę z obrazka.

Dziewczynka odpowiada na pytanie “Co czuję w danej sytuacji” i zaznacza odpowiedź na tablicy multimedialnej.

Przejdź do treści