“Dzień Pluszowego Misia” – Panterki i Kangurki

Dziewczynki pozują do zdjęcia. W rękach trzymają dużego misia na papierze pomalowanego farbami.

25 listopada tematyką wspólnych zajęć były oczywiście misie. Przedszkolaki poznały historię powstanie pluszowej zabawki, omówiły ich budowę i wygląd, obejrzały ilustracje różnych misiów-niedźwiadków mieszkających w różnych rejonach świata. Dzieci wykonały zadanie kilkakrotnie prawidłowo układając misie w kolejności od najmniejszego do największego i odwrotnie. Przedszkolaki uczyły się również rymowanki “O 10 misiach”. Każdy maluch samodzielnie układał i sklejał misia z elementów. Ponadto dzieci podzielone na grupy: chłopców i dziewczynek malowały farbami misie na dużych formatach. Współpraca podczas wspólnej pracy była zgodna, a atmosfera miła, każdy malował inną część ciała misia. Prace wyszły super.

Grupa siedzą w kole na dywanie. Dziewczynka kładzie najmniejszego misia obok innych misiów.

Grupa siedzą w kole na dywanie. Na dywanie leży kilka brązowych misiów z papieru. Dziewczynka kładzie najmniejszego misia obok innych misiów.

Dzieci siedzą przy stolikach. Na stolikach ułożone są misie z papieru.

Dzieci siedzą przy stolikach. Na stolikach ułożone są misie z papieru.

Dzieci pozują do zdjęcia ustawienia w trzech rzędach. Wszyscy mają na głowach opaski z misiem. W tle wisi napis "Dzień Pluszowego Misia".

Dzieci pozują do zdjęcia ustawienia w trzech rzędach. Wszyscy mają na głowach opaski z misiem. W tle wisi napis “Dzień Pluszowego Misia”.

Siedem dziewczynek pozuje do zdjęcia. W rękach trzymają dużego misia na papierze pomalowanego farbami.

Siedem dziewczynek pozuje do zdjęcia. W rękach trzymają dużego misia na papierze pomalowanego farbami.

Ośmioro chłopców pozuje do zdjęcia. W rękach trzymają dużego misia na papierze, którego wcześniej pomalowali farbami.

Ośmioro chłopców pozuje do zdjęcia. W rękach trzymają dużego misia na papierze, którego wcześniej pomalowali farbami.

Przejdź do treści