„Słoniki” w listopadzie i grudniu brały udział w zabawach poznawczych, między innymi z „magicznym pudełkiem”, utrwalając nazwy kolorów, cyfr, pomieszczeń w domu. Dzieci poznały struktury językowe przydatne w codziennej komunikacji opisujące pogodę („It’s freezing!”; „It’s hot and sunny…cloudy/foggy/ snowing”) oraz wyrażenia związane ze sportem i nazwy części garderoby (t-shirt, shorts, dress, jacket, trousers, socks, shoes, hat). Dzieci brały udział w zabawach muzycznych, rytmicznych, poznały piosenki „The sports flash”, „I like sport”, „Teddy Bear”, „What are you wearing today?”, rap pt. „If you’re wearing” i rymowankę pt. „The clothes flash”. Podejmowały próby aktywnego wykorzystywania poznanego słownictwa (nazwy kolorów, liczebników, ubrań, słownictwo związane z pogodą) podczas zabaw komunikacyjnych, np. odgrywania scenek sytuacyjnych. Brały udział w zabawach manipulacyjnych, z wykorzystaniem wyprawki, badawczych, sensorycznych, np. z „tajemniczym pudełkiem”. Rozwijały sprawność rozumienia ze słuchu podczas słuchania nagrań, oglądania obrazków, komiksów ilustrujących treść historyjek, gier dydaktycznych.
„Słonki” pięknie opiekujecie się swoimi najmłodszymi koleżankami i kolegami, chętnie bawicie się i podejmujecie wysiłek umysłowy. Widzę, że jesteście zaangażowane i radosne. Brawo!!! Zapraszam do galerii Ewa Raszkowska.