W kwietniu „Papużki” rozpoznawały, wskazywały i nazywały wybrane owoce (apple, lemon, watermelon, orange, blueberry) oraz inne produkty żywnościowe (tomato, carrot, potato, cucumber, egg). Słuchały i ilustrowały gestami rymowanki „I like apples”, „Tomato, tomato”.
Dzieci poznały piosenkę pt. „Bread, ham, tomato and cheese”, ilustrowały jej treść serią obrazków.
Rysowały ulubione produkty żywnościowe, np. wybrane plasterki owoców i warzyw. Brały udział w zabawach ruchowych typu: “Do you like…?”, „Kółko i krzyżyk”, „I’m hungry”, „Sałatka owocowa”, rozpoznawały kolory owoców i warzyw podczas zabawy z chustą animacyjną. Rozgrywały gry pamięciowe typu: „Memory”, „What’s missing?”, gry planszowe. Klasyfikowały obrazki według podanych kryteriów, np. warzywa według rodzaju, owoce według haseł: „I like…”, „I don’t like”, produkty żywnościowe według hasła „Healthy food”. Układały puzzle. Wysłuchały bajkę pt. “The very hungry Caterpillar” i oglądały film o żarłocznej gąsienicy. Bawiły się w zabawy teatralne typu: „ I’m a Caterpillar. I like…”, „I’m a Monster. I like…” i dokarmiały gąsienicę i stworki.
Pięciokrotnie zajęcia przygotowała i prowadziła pani praktykantka, Natalia Duda w ramach praktyk studenckich. Bardzo dziękujemy pani Natalii za przygotowanie zabaw językowych oraz pani Darii za opiekę i pomoc. Zapraszam do galerii Ewa Raszkowska.
W galerii znalazły się także zdjęcia z innych aktywności dzieci.