„Papużki” w listopadzie i grudniu poznały nazwy pogody („It’s freezing!”; „It’s hot and sunny…cloudy/foggy/ snowing”), wyrażenia związane ze sportem i nazwy części garderoby (t-shirt, shorts, dress, jacket, trousers, socks, shoes, hat) między innymi na podstawie serii kart obrazkowych. Dzieci brały udział w zabawach muzycznych, rytmicznych, poznały piosenki „The sports flash”, „I like sport”, „Teddy Bear”, „What are you wearing today?”, rap pt. „If you’re wearing”, rymowankę pt. „The clothes flash” i refren piosenki „Jingle bells”. Podejmowały próby aktywnego wykorzystywania poznanego słownictwa podczas zabaw komunikacyjnych, np. odgrywania scenek sytuacyjnych, podczas zabaw ruchowych, np. „What are you wearing today?”, „Boo said…put on our socks”. Brały udział w zabawach manipulacyjnych, np. z wykorzystaniem ubranek z wyprawki, w zabawach sensorycznych, np. z „tajemniczym pudełkiem”. Rozwijały sprawność rozumienia ze słuchu podczas słuchania nagrań, oglądania obrazków, filmów (“English dventure”), komiksów ilustrujących treść historyjek, gier dydaktycznych. Bawiły się w zabawę rozwijającą spostrzegawczość pt. „What’s different?”, podczas której zamieniały się niektórymi częściami garderoby i odgadywały, co zmieniło się w ich wyglądzie. Podczas zabawy pt. „Roll, throw, draw” rozwijającej motorykę małą „ubierały patyczaka”. Z okazji świąt poznały słowa związane z Bożym Narodzeniem, kolorowały Mikołaja, wykonały świąteczne ozdoby.
„Papużki” miło mi z Wami pracować, jesteście bardzo uważne i grzeczne!!! GREAT!!! TERRIFIC!!!
Zapraszam do galerii Ewa Raszkowska.