W maju „Słoniki” poznały nazwy przyborów szkolnych, rozpoznawały dotykiem ukryte w plecaku przybory szkolne, oglądały wyposażenie własnych plecaków i piórników, odszukiwały przybory podczas manipulowania zabawką „Kwiatek”. Słuchały historyjek, np. „I’m ready for the classroom”, “My classroom”, “Emily is going to school”, piosenek, np. „What’s in your bag?”. Odgrywały mini dialog: „Show me your… pencil, please”, „I have got…a pencil” „Here you are”. Thank you”, wykonywały rymowankę pt. “Teacher, teacher chant”. Brały udział w zabawie ilustrującej piosenkę pt. „Hurray for Mumy!”. Grały w gry planszowe, wykonywały zadania grafomotoryczne na kartach pracy. Powtarzały materiał oraz oceniały własne postępy i własną postawę wobec języka obcego.
W czerwcu utrwalały nazwy zabawek z okazji „Dnia Dziecka”. W związku z tematyką wakacyjną nazywały wybrane środki transportu. Klasyfikowały pojazdy, słuchały piosenkę pt. „At the crossing” i rymowankę pt. „Wheels, wheels on the road”. Oglądały film o „Małej Syrence” i „Piotrusiu Panu”.
„Słoniki” dziękuję Wam za wspólną zabawę i życzę udanych i bezpiecznych wakacji. Zapraszam do galerii Ewa Raszkowska